به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تصویرسازان هنر موگه، این آتش‌نشانان سوئدی و چکی، در حرکت نمادین و با در دست داشتن پوستر نمایشگاه تصویرسازی امید و تصویرامید عباسی حمایت خود را از برپایی این نمایشگاه اعلام کردند.

پیش ازاین نیز با رایزنی‌های به عمل آمده از سوی گروه تصویرگران هنرموگه با آتش‌نشانان جهان، گروهی ازآتش‌نشانان در نروژ و استرالیا در این حرکت نمادین شرکت کرده و حمایت خود را از برپایی این نمایشگاه و فداکاری آتش نشان ایرانی (امید عباسی) اعلام کردند.

نمایشگاه تصویرسازی امید با یادمان امید عباسی، آتتش نشان فداکاری که سال گذشته درحین ماموریت جان خود را فدا کرد، توسط گروه تصویرگران هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده در گالری ایده برگزار خواهد شد.

آفرینش قهرمان‌های واقعی ارزش آفرین و کارآمد در زندگی کودکان، تجلیل و تشویق جامعه برای حمایت از این قهرمانان، تلاش برای حفظ حیات ارزش‌های انسانی در زندگی مدرن امروزی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

همچنین همزمان با برپایی این نمایشگاه گروه تصویرسازان هنر موگه و مدرسه هنرهای ایده، همراه با جمعی از تصویرگران کودک و نوجوان، از خانواده این آتش‌نشان فداکار تجلیل خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند 3 اثر را با تکنیک و مواد آزاد و با اندازه حداکثر 50 در 70 سانتیمتر تا 20 تیرماه جاری به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند.

متقاضیان می‌توانند برای حضور و اطلاع از مقررات نمایشگاه می توانند به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به نشانی اینترنتی Festival.ideaschool.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 88823625 - 88823387 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/320