به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این مجموعه در نظر دارد با افتتاح کانون ادبی نیاوران به اجرای برنامه‌های بانشاط در ماه ضیافت الهی بپردازد. این برنامه‌ها با عنوان "حریر تحریر" شامل شعرخوانی، ترانه خوانی، طنز و موسیقی است که از روز سوم ماه مبارک رمضان به مدت 10 شب در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

اکبر کتابدار که دبیر برگزاری برنامه "حریر تحریر" در فرهنگسرای نیاوران است، درباره هنرمندانی که در این برنامه‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند، می‌گوید: برای این برنامه سعی کردیم از شاعران طنزپردازان، ترانه‌سرایان و گروه‌های موسیقی برجسته هم روزگار خودمان دعوت کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند آثار این هنرمندان را از نزدیک بشنوند.

شاعرانی که در برنامه‌های "حریر تحریر" حاضر می‌شوند عبارتند از فاطمه راکعی، سهیل محمودی، حمیدرضا شکارسری، پرویز بیگی حبیب آبادی، ناصر فیض، محمدسلمانی، حسین اسرافیلی، ساعد باقری، محمدعلی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، افشین علا، علیرضا قزوه، علی زارعان، مرتضی امیری اسفندقه، افشین یداللهی، افشین سیاهپوش، یغما گلرویی، بابک صحرایی، سعید امیراصلانی، حسن علیشیری، محمدعلی شیرازی، اکبر آزاد، رضا رفیع، شهرام شکیبا، همایون حسینیان، نادر ختایی، امید مهدی‌نژاد و ...

این شاعران، ترانه‌سرایان و طنزپردازان در 10 شب به اجرای برنامه می‌پردازند.

همچنین در پایان برنامه هر شب نیز بخش پایانی به موسیقی اختصاص داده شده است.

مهدی شهسوار، رسول رهو،‌ محمد هاشم احمدوند، حسین علیشاپور، پوریا اخواص، اشکان کمانگری، سعید خلج، علی مومنیان، بامدادفلاحتی و مجید حسینخانی خواننده‌هایی هستند که هر کدام یک شب به همراه گروهشان در مراسم "حریر تحریر" به اجرای برنامه می‌پردازند.

برنامه "حریر تحریر" از سوم ماه مبارک رمضان به مدت 10 شب در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران و در ساعت 18 برگزار می‌شود.

در سایت فرهنگسرای نیاوران به زودی برنامه تمام شب‌ها منتشر می‌شود تا علاقه‌مندان براساس علاقه خود شب‌هایی که دوست دارند در این مراسم حاضر شوند.

حضور در این برنامه رایگان است و در پایان نیز با افطاری از حاضران پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/