به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی شهر کتاب؛ به تازگی کتاب "۷ روایت خصوصی" درباره‌ی زندگی امام موسی صدر به قلم حبیبه جعفریان و به همت موسسه‌ی امام موسی صدر و انتشارات سپیده‌باوران منتشر شده است.

این کتاب حاصل گفت‌وگوهای جعفریان با همسر، برادر، فرزندان و دوستان امام موسی صدر درباره‌ی ویژگی‌های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایشان است که با قلمی شیوا و جذاب، روایت شده و برای شناخت امام موسی صدر اثری ارزشمند است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه دهم تیر ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب "۷ روایت خصوصی" اختصاص دارد که با حضور رضا امیرخانی، بلقیس سلیمانی و حبیبه جعفریان در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

همچنین بیست و چهارمین مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ی حافظ در روز چهارشنبه یازدهم تیر، ساعت ۱۶:۳۰ به شرح بیت "عشقت رسد به فریاد گر خود بسان حافظ/ قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت" اختصاص دارد که با سخنرانی دکتر حسن بلخاری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/