سرویس مد و لباس هنرآنلاین : به زودی نخستین دوره آموزش مدلینگ کودکان با مجوز و نظارت بنیاد ملی مد و لباس توسط موسسه بهپوشی، موسسه پوشاک شهرزاد و مجله کودکیاری شهرزاد برگزار می‌شود.

سید علی کاشفی، مدیر مسئول مجله شهرزاد در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: فاز اول این دوره برای کودکان 5 تا 9 ساله در نظر گرفته شده است و کودکان بر اساس فرهنگ ایرانی و ملاحظات دینی با مفاهیم اولیه پوشاک، مد و آراستگی آشنا می‌شوند و دوره‌های مختلف عکاسی و آموزش نمایش زنده برای کودکان در این دوره پیش‌بینی شده است.

او افزود: شرکت کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه رسمی دریافت خواهند کرد و به پروژه‌های تبلیغاتی و مطبوعات معرفی می‌شوند. در طراحی این دوره از همراهی کارشناسان تعلیم و تربیت، متخصصان طراحی لباس و مدرسان نمایش زنده لباس بهره گرفته شده است.

کاشفی درباره محل و شرایط برگزاری این دوره آموزشی گفت: دوره آموزش مدلینگ کودکان در موسسه بهپوشی برگزار می‌شود و والدین کودکان می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به دفتر نشریه شهرزاد و دفتر موسسه بهپوشی برای ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

او با اشاره به نقش والدین در این دوره‌ها گفت: در حاشیه این دوره کلاس توجیهی و آموزشی راجع به فرهنگ پوشاک و چگونگی برخورد با علاقه‌مندی کودکان در حوزه مد برای والدین برگزار می‌شود. همچنین بحث‌های سلامت و ورزش همچون حضور مشاور پزشک، مشاور روانشناس، کارشناس پوست و مو و مشاور ورزشی در این دوره پیش‌بینی شده است.

دوره آموزش آراستگی و مدلینگ برای کودکان بعد از ماه مبارک رمضان در موسسه بهپوشی آغاز شده و در مدت 6 هفته تا پایان تابستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/