حمید استیلی در حاشیه نمایشگاه نگارخانه‌های جهان در باغ‌موزه قصر به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: من و همسرم از طرفدران هنرهای تجسمی هستیم و ازمیان رشته های مختلف هنرهای تجسمی من ازنقاشی بیشتر خوشم می‌آید. بعضی نقاشی ها هستند که وقتی درمقابلش می ایستی واقعا با تو حرف می زند.

او افزود: تا به امروز امکان و فرصتی برایم فراهم نشده است که برای دیدن و خریدن آثار هنری اقدام کنم، اما اگر شرایطی فراهم شود که ارتباط ورزشکاران و جامعه تجسمی بیشتر شود، ما ورزشکاران هم ترغیب می شویم که به گالری برویم و اثر هنری بخریم.

استیلی با اشاره به گستردگی جامعه مخاطبان فوتبال گفت: باید از امکانات و قابلیت هایی که فوتبال دارد استفاده کرد و شرایطی را بوجود آورد که مخاطبان هنرهای تجسمی هم گسترده شود و مختص به گروه خاصی نشود.

جالب است بدانید؛ علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز که چندی پیش ازنمایشگاه آثار پویا آریانپور در گالری بوم بازدید داشت عنوان کرده بود: فضای گالری بوم برایم جذابیت بسیار داشت، از این پس سعی می‌کنم آخر هفته‌ها به همراه خانواده گالری گردی کنم.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه نگارخانه‌های جهان درایران با نمایش آثار هنرمندان خارجی و جمعی از هنرمندان ایرانی هم‌اکنون در باغ موزه قصر برپا است.

انتهای پیام/320