به گزارش هنرآنلاین ؛ اجرای نمایش "اینجا خبری نیست" به نویسندگی مصطفی حاجی قاسمی و کارگردانی رضا صورتی از روز گذشته، 26 خردادماه، در کارگاه نمایش آغاز شد.

"اینجا خبری نیست"، روایتی است از زندگی سه شخصیت به نام‌های هما، شیدا و مهشید که در آن میثم رازفر، فاطمه سرلک، آیدا صادقی، فرانک کلانتر و رضا یزدانی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش به مدت 5 روز و تا روز 30 خردادماه هر روز ساعت 18 میزبان تماشاگران خواهد بود.

سیدجواد یحیویی به جمع بازیگران نمایش "هرکس با تنهایی‌اش" پیوست

نمایش "هرکس با تنهایی‌اش" نوشته دوریس لسینگ با ترجمه و بازنویسی سارا ابراهیمی و سیدمهدی احمدپناه و کارگردانی سیدمهدی احمدپناه، مردادماه جاری در تالار حافظ روی صحنه می‌‏رود.

سیدجواد یحیویی که به تازگی به گروه اجرایی این نمایش پیوسته درباره این نمایش گفت: "ما با تنهایی و خلوت خودمان، جهان متفاوتی را برای خودمان می سازیم و تجربه می‌کنیم! همه جای این دنیا آنقدر کوچیک است که حالمان شبیه هم‌است.

تاکنون نقش‌آفرینی هنرمندانی همچون؛ گلچهره سجادیه، هوشنگ قوانلو، مهدی فریضه، مژده دایی و امیرحسین متین‏فر و سیدجواد یحیوی به عنوان بازیگر در این نمایش قطعی شده است.

نمایش "هرکس با تنهایی‌اش" مردادماه در تالار حافظ میزبان روی صحنه می‌رود.

میزبانی برج میلاد از نمایش "تمسخر خوانی"

نمایش "تمسخر خوانی" به کارگردانی مشترک کیهان ملکی و علی حسینی در سالن سعدی برج میلاد اجرا می‌شود.

این متن که اولین نمایشنامه زبان فارسی در تاریخ ایران به شمار می‌رود توسط میرزا آقا تبریزی منسوب به میرزا ملکم خان ناظم الدوله نوشته شده است.

در این نمایش که مجید معلمی مدیر تولید آن است، مجید آقاکریمی، نیما رئیسی، محمدرضا ژاله، محمدرضا علیمردانی، کیهان ملکی و جواد یحیوی در این نمایش بازی می‌کنند.

نمایش "تمسخرخوانی" به کارگردانی کیهان ملکی و علی حسنی از روز 29 خردادماه تا 6 تیرماه ساعت 20/30 در سالن سعدی برج میلاد به صحنه می‌رود.

نمایشنامه‌خوانی "روایت‌های ساده از زندگی روزمره" در فرهنگسرای ارسباران

نمایشنامه "روایت‌های ساده از زندگی روزمره" به کارگردانی ساناز زمانی در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود. این نمایش در هشت اپیزود، هشت موقعیت واقعی از جامعه و نوع روابط انسان‌ها در اقشار مختلف را روایت می‌کند.

کسری بنایی، رامین دل‌فانی، مهیا عباس‎زاده، فرزانه عباسی، ندا عزتی، مارال عظیمی، ‌عسل گلباز، مینا نوروزی و پیروز کرمی نقش‌خوانان این نمایش هستاند.

نمایش "روایت‌های ساده از زندگی روزمره" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی ساناز زمانی، روز سوم تیرماه ساعت 19/30 در سالن هنر و تجربه فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/32/