به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این نمایشگاه که با هدف ترویج هنر خوشنویسی و تایپوگرافی برپاشده است؛ تعداد ۵۱ اثر هنری از محمد مهدی منصوری دارای مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان کشور در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

آیات قرآنی، احادیثی از ائمه مصومین (ع)، توصیف حضرت فاطمه زهرا (س) و اشعاری از حافظ از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

گفتنی است؛ محمد مهدی منصوری متولد سال ۱۳۵۶ و عضو سایت هنرمندان ایران، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است؛ از جمله فعالیت‌های هنری وی می‌توان به کسب مقام دوم کشوری رشته تایپوگرافی سال ۱۳۹۰ در جشنواره ملی رضوی بیرجند، راهیابی به جشنواره هنرهای تجسمی فجر در سال‌های ۹۰ و ۹۳، راهیابی به جشنواره آئینه مطهر، راهیابی به هشتمین، نهمین و یازدهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی، حضور در اکسپوی هنری قم و کارگاه خوشنویسی نیمه شعبان در سال ۱۳۹۱ و شرکت در کارگاه خوشنویسی ماه رمضان قم در سال ۱۳۹۲ اشاره کرد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۶ خرداد ماه (بجز ایام تعطیل) به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، گالری شماره یک مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس گرفته و یا از سایت www. bahman. farhangsara. ir بازدیدکنند.

انتهای پیام/