به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این برنامه؛ در ادامه جلسات نقد و بررسی تئاترهای ایران که ماهی یک بار روزهای شنبه در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می‌شود، نمایش "مرغابی وحشی" نوشته هنریک ایبسن با کارگردانی نادر برهانی مرند، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این جلسه با حضور کارگردان این اثر، الهام پاوه‌نژاد و فرزین محدث (بازیگران نمایش) و امین عظیمی به عنوان منتقد و کارشناس این برنامه‌ها برگزار می‌شود.

بازنویسی این اثر نمایشی توسط آرش پارساخو انجام شده و دراماتورژی آن بر عهده برهانی مرند بوده است. کارگردان این نمایش برای دراماتورژی اثر خود از کتاب‌های "اردک وحشی" نوشته اصغر رستگار و "مرغابی وحشی" نوشته یدالله آقاعباسی و همچنین متن اصلی استفاده کرده است.

در این نمایش الهام پاوه نژاد، افسانه ماهیان، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، کاظم هژیرآزاد و فرزین محدث ایفای نقش کرده‌اند.

نمایش "مرغابی وحشی" سال 86 در تالار چهارسو به روی صحنه رفت که با استقبال گسترده‌ای روبرو شد. علاوه بر این، نمایش نامبرده در جشنواره بین المللی تئاتر ایبسن که توسط دولت نروژ برگزار می‌شود نیز حضور داشته است.

گفتنی است شرکت در این جلسه نمایش فیلم ـ تئاتر و نقد و بررسی، برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه، می‌توانند روز شنبه 17 خردادماه، ساعت 18 در خانه فرهنگ شیخ هادی مراجعه کنند.

انتهای پیام/32/