به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ؛ نمایش "آنچه می‌شنوی ساز کج کوک سکوت است" نوشته روزبه حسینی با کارگردانی فرزانه تفرشی و نقش‌آفرینی مجتبی پیرزاده، پس از موفقیت در پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر امید و دریافت شش جایزه و کسب عنوان نمایش برگزیده از این جشنواره مستقل تئاتری، از روز 19 تا 23 خردادماه، به مدت 5 شب در کارگاه نمایش تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

این گروه نمایشی در حالی اجرای عمومی نمایش "آنچه می‌شنوی ساز کج کوک سکوت است" را در کارگاه نمایش تئاترشهر آغاز می‌کند که پیش از این با نمایش "تک‌گویی پینتر" با کارگردانی فرزانه تفرشی در جشنواره مونولوگ موفق شده بود جایزه برگزیده بهترین کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری و موسیقی گروه را از آن خود کند.

در این نمایش، کیا شقاقی به عنوان دستیار کارگردان، روزبه حسینی نویسنده و طراح نور، پویا نوروزی موسیقی، بیتا دهقان زاده عکاس، احمد صحیحی طراح پوستر، امیرحسین امیدی مدیر صحنه و محمدجواد آبجوشک به عنوان روابط عمومی با تفرشی همکاری می‌کنند.

گفتنی است، نمایش "آنچه می‌شنوی ساز کج کوک سکوت است" نوشته روزبه حسینی با کارگردانی فرزانه تفرشی از روز 19 تا 23 خردادماه جاری (به مدت 5 شب)، ساعت 18/30 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/32/