مهرشاد انصاری، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت به زودی در تهران برگزار می‌شود و در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این خواننده خاطرنشان کرد: همچنین آلبوم "یه آرزو" به دلیل بدقولی ناشر این آلبوم اوایل تابستان روانه بازار موسیقی می‌شود.

انصاری در ادامه بیان کرد: این اثر موسیقایی در ژانر موسیقی پاپ - راک است و شامل ۱۲ قطعه است که نام قطعات آن؛ کاش یه روز بیای، بی‌انصاف، حس من، خاطره، جادوگر احساس، یه آرزو، نمی‌خواستم، نگو نه، چشمای تو، تو باور کن، حسود و بی‌تو می‌میرم است.

این خواننده افزود: تنظیم قطعات این آلبوم به عهده مهدی عشرتی بوده است و آهنگسازی قطعات توسط خودم انجام شده است، همچنین اشعار این اثر موسیقایی از میثم افتوَت، مهران اثباتی و استاد ایرج رزمجو است.

مهرشاد انصاری در پایاین درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر وحید حاج میری (ویلون) و مهدی عشرتی (گیتار الکتریک/گیتاراسپانیش/ کیبورد/ پیانو) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

گفتنی است، به مناسبت "روز مادر" مهرشاد انصاری قطعه "بوی یاس" را به مادران دنیا تقدیم کرد. قطعه "بوی یاس" به سفارش برنامه " اینجا ایران است یک " از شبکه جام جم تهیه و تولید شد.

"بوی یاس" با ترانه ای از سارا وحدتی، ملودی مهرشاد انصاری و آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی گیتار علی اُفتووَت ساخته شده و پوستر این آهنگ نیز توسط صالح برزگر طراحی شده است.

پایان پیام/46