به گزارش سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین ؛ همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی از اعتبار 32 میلیارد ریالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله اول برای اهدای کتاب به استان های سراسر کشور خبر داد و گفت: معاونت امور فرهنگی با هدف دسترسی اقشار مختلف کشور به تازه های کتاب و طبق تفاهمنامه های موجود با ادارات کل ارشاد استان ها در سال جاری و در مرحله اول اقدام به اهدای تازه های کتاب به استان ها با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال کرده است.

او افزود: در حال حاضر مرحله نخست اهدای کتاب به استان های کشور آغاز شده است و ادارات ارشاد استان ها می توانند تا پایان خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب کتاب های خود اقدام کنند.امیرزاده با اشاره به زمان اجرای مرحله اول اهدای کتاب گفت: ادارات کل ارشاد استان ها می توانند تا تاریخ 31 خرداد ماه جهت انتخاب کتاب برای تجهیز مراکز ذکر شده اقدام نمایند.

مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی با اشاره به هدف این طرح گفت: به منظور اجرای عدالت فرهنگی در توزیع کتاب های خریداری شده از سوی معاونت امور فرهنگی، هر ساله به هر یک از ادارات کل و با عنایت به وضعیت مراکز فرهنگی، علمی و کتابخانه های استانی سهمیه در چند مرحله اختصاص داده می شود. میزان کتاب های اهدایی معاونت امور فرهنگی با توجه به اعتبارات خرید کتاب تعیین می شود.

انتهای پیام/