مدیر بخش استانی بنیاد ملی مد و لباس از شروع برنامه جشنواره‌های استانی طی ماه آینده خبر داد و در این باره به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: در راستای برنامه‌های استانی بنیاد ملی مد و لباس تا امروز برگزاری جشنواره مد و لباس در 3 استان خراسان رضوی، ایلام و چهارمحال و بختیاری قطعی شده است.

او ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان بنیاد ملی مد ولباس استان‌های بسیاری به این بخش پاسخ دادند اما تا امروز زمان برگزاری این 3 استان قطعی اعلام شده است.

زیلایی افزود: جشنواره مد ولباس استان خراسان رضوی ابتدای تیرماه اجرا می‌شود اما استان ایلام در پایان مهرماه میزبان جشنواره خواهد بود.

او تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری در ادامه برنامه اجرای جشنواره‌های منطقه‌ای 15 آبان ماه میزبان طراحان و علاقمندان خواهد بود.

مدیر بخش استانی بنیاد ملی مد و لباس گفت: به طور حتم برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند فضایی مناسب برای طراحان ایجاد کند ضمن اینکه قطعا بر فرهنگسازی آن مناطق نیز تاثیرگذار است.

زیلایی با اشاره به گلایه‌های هنرمندان استانی بیان کرد: همیشه هنرمندان استان‌ها از عدم توجه مسوولان گلایه کرده‌اند به همین خاطر و برای گسترش حوزه مد و لباس تصمیم گرفته شد که پس از جشنواره بین‌المللی مد و لباس برنامه‌های استانی نیز تدوین شود که برنامه ریزی آن از همان زمان شروع شد.

انتهای پیام/61