امید حجت درباره نحوه معرفی و حضور این آلبوم در فضای جام جهانی فوتبال به هنرآنلاین گفت: بعد از گرفتن تایید دفتر موسیقی و توضیحات شایستi پیروز ارجمند رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، من با سفیر برزیل در تهران آقای "سانتیاگو ایزابل مورائو" صحبت کردم و ایشان از پخش این آهنگ حمایت کردند. این آهنگ همچنین مورد تایید آقای کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و آقای ملامحمد رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال قرار گرفت که روز اهدای فرش ایران به "سپ بلاتر" رییس فیفا، من دو نماهنگ را به صورت پلی بک اجرا کردم که یکی همین آهنگ "Peace & Love" بوده و دومی آهنگ "Our Ttrritory" (سرزمین ما) بود که هردو به زبان انگلیسی هستند.

امید حجت در خصوص همکاران خود در ساخت این آهنگ گفت: شعر این کار از آقای شهاب اناری است. آهنگساز و خواننده من هستم و رضا تاجبخش تنظیم آن را بر عهده داشته است. نماهنگ این کار را هم فرهاد فخربخش کارگردانی کردند. این اثر بیشتر در ژانر لایت کلاسیک قرار می گیرد که در ورژن پاپ تنظیم شده است.

او ابراز امیدواری کرد، آهنگ " صلح و عشق " که پیام ملی صلح ما به جهان است، در کنگره جهانی فیفا که نمایندگانی از هنرمندان سراسر دنیا در آن حضور خواهند داشت شانس اجرا شدن پیدا کند.

لازم به ذکر است، پیروز ارجمند رییس دفتر موسیقی پیشتر درباره این آهنگ گفته است: اجرای قطعه صلح و عشق اثر امید حجت فرصت بسیار خوبی برای رساندن پیام صلح ایران به مردم دنیا در جام جهانی 2014 ایجاد کرده است. پس از سخنان رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ایشان از هر فرصتی برای اعلام پیام صلح به جهانیان استقبال و حمایت می کند، امید حجت تصمیم گرفت قطعه "صلح و عشق" را که سال گذشته در لبنان به همراه ارکستر سمفونیک به رهبری نادر مرتضی پور اجرا شد و مورد استقبال وزیر فرهنگ لبنان و آقای رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان قرار گرفت، بار دیگر در جام جهانی اجرا کند و این پیام را به گوش جهانیان برساند.

ارجمند افزود: با حمایت مسئولین وزارت ارشاد، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و نهاد ریاست جمهوری این سرود در جام جهانی اجرا می شود.

پایان پیام/