به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، در این شب‌ها چهره‌های شاخصی مانند رضا یزدانی، مرتضی پاشایی و... به صحنه می‌روند که در ادامه نگاهی به بعضی از این کنسرت‌ها می‌اندازیم، همچنین اگر قصد دارید به کنسرت بروید و نمی‌دانید به کنسرت چه کسی بروید ما برای شما لیستی را آماده کردیم که در آن برنامه خوانندگان مشخص شده است.

براساس این گزارش، کنسرت مرتضی پاشایی 8 خرداد ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس 18:15 و 21:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 35، 40، 50، 55، 65، 75، 80، 85، 95 و 100 هزار تومان است.

در این کنسرت 20 قطعه توسط این خواننده پاپ اجرا می‌شود که نام قطعات دروغ، میدونی، ستایش، بغض پری می‌فهمم، عشق یعنی لحظه‌های خیلی خاص، بگو قلبت به جزمن دل به کی بست و... است.

همچنین در این کنسرت قطعاتی از تک ترک‌هایی که به تازگی توسط مرتضی پاشایی منتشر شده است توسط اعضای گروه برای مخاطبان اجرا می‌شود.

از طرف دیگر کنسرت رضا یزدانی جمعه 9 خرداد ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دو سانس 18:15 و 21:45 برگزار می شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 35، 40، 50، 55، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و 100 هزار تومان است.

این خواننده پاپ در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "۲۵ شب"، "ساعت فراموشی"، "شهردل"، "ساعتا خوابن" و…را اجرا می‌کند.

میلاد عدل(گیتارالکتریک)، مازیار احمدپور(گیتار الکتریک)، آرش زمانیان(گیتار بیس)، محمد خرمی‌نژاد(درامز) و بهروز بایگان (کیبورد و پیانو) رضا یزدانی را همراهی می‌کنند.

همچنین کنسرت رضا روحانی و گروه آن سوی ماه جمعه 9 خرداد ماه سال جاری در سالن سوره حوزه هنری ساعت 21 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 55 و 70 هزار تومان است.

در این کنسرت رضا روحانی (آهنگساز و پیانیست)، همایون نصیری (پرکاشن)، کوروش بابایی (کمانچه)، آرش سعیدی (گیتارباس)، میلاد درخشانی (عود) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

از طرف دیگر کنسرت ایرج رحمانپور (موسیقی لرستان) 8 و 9 خرداد ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این کنسرت 30، 35، 40، 50، 60، 70 و 80 هزار تومان است.

این کنسرت با اجرای حرکات سنتی و آیینی لری همراه است.

همچنین هوشیار خیام نهم خرداد ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می‌رود که این کنسرت به تکنوازی پیانو اختصاص دارد و در این کنسرت گزیده‌ای از آلبوم‌های تاتاری، ابرها، هزار اقاقی و هفت روز دریا اجرا می‌شود.

از طرف دیگر کنسرت ˝شوق˝ گروه قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان پس از اجراهای بین‌المللی روسیه و کلمبیا برای اولین بار در تاریخ 8 خرداد ساعت 21 در اصفهان برگزار می‌شود.

دراین کنسرت قطعاتی در دستگاه راست پنجگاه،دشتی،نوا و اصفهان با اشعاری از هوشنگ ابتهاج(سایه)، مولانا و حافظ اجرا می‌شود.

نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا (تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر (سنتور)، شاهین صفایی (بم تار)،حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تمبک)، شهریار نظری (دف) هستند.

پایان پیام/46