به گزارش خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین، مدل جدید برند " قهرمان من" با حضور دبیر کارگروه بنیاد ملی مد و لباس و اعضای هیات مدیره این بنیاد و جمعی از مسئولان و طراحان در غرفه بنیاد واقع در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی شد.

در این مراسم امید صیفی، طراح لباس برند "قهرمان من" درباره نوع طراحی آثار خود صحبت کرد. او احترام به شهداء را به عنوان قهرمانان ملی و میهنی ضروری خواند و این اقدام را برخواسته از ارادات شخصی خودش نسبت به این افراد دانست.

در ادامه این جلسه حمید قبادی، دبیر کارگروه بنیاد ملی مد و لباس ضمن احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب این اقدام را گامی مثبت در راه فرهنگسازی ارزش لباس به عنوان یک کالای فرهنگی دانست و نسبت به ادامه این روند ابراز امیدواری کرد.

در این مراسم که با همکاری و مساعدت ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب در غرفه بنیاد ملی مد و لباس برگزار شد، دکتر محمد اللهیاری، معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه کتاب نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، مهدی افضلی عضو هیات مدیره بنیاد ملی مد و لباس؛ محسن کلانتری، عضو هیات مدیره بنیاد ملی مد و لباس؛ مرادی، معاون سازمان سینمایی وزارت فرنگ و ارشاد اسلامی و مجید صحاف، مدیر کمیته فنی بنیاد ملی مد و لباس با حضور در این مراسم در جمع طراحان و علاقمندان حضور یافتند.

در انتهای این مراسم از طرح‌های برگزیده این طراح جوان و خوشفکر رونمایی شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

گفتنی است، برند "قهرمان من" توسط امید صیفی بنیان گذاشته شده است. امید صیفی گرافیست جوانی است که بر اساس ارادات قلبی خود نسبت به شهدا اقدام به چاپ گرافیکی چهره افراد نام آور شهدای جنگ تحمیلی بر روی لباس‌ها کرده است.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/61