عباس اقسامی درباره جدید‌ترین فعالیت‌هایش در حوزه تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: به همراه گروه نمایش " تردید نکن هوراشیو" برای اجرای این نمایش در جشنواره بین‌المللی" فاتال" پرتغال عازم شهر لیسبون هستیم و اجرای ما 25 اردیبهشت در ساعت 21 خواهد بود . این جشنواره تا 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

او در ادامه افزود:" تردید نکن هوراشیو" در جشنواره سی‌و یکم تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران اجرا شد و در دو بخش بازیگری زن (بهناز نادری) و بازیگری مرد (مهدی حاجیان) کاندید شد. پس از آن در اواخر سال گذشته اجرای عمومی خود را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان انجام داد.

اقسامی گفت : حامی مالی این نمایش برای شرکت در جشنواره سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است و دکتر هاشمی معاون فرهنگی این سازمان خیلی در این زمینه از ما حمایت کرد که می‌خواهم در اینجا از او تشکر کنم.

این کارگردان درباره این نمایش توضیح داد: نمایشنامه را سعید هاشمی‌پور نوشته است. قصه نمایش مربوط به دوران پس از هملت و زمانی است که پادشاهی به دست کسی دیگر می‌افتد و رویه‌ای که انتخاب می‌کند به دیکتاتوری ختم می‌شود . چرخه هملت دوباره تکرار می‌شود و در واقع ادامه داستان هملت است..

در اجرای این نمایش از کمدیادلارته، تئاتر فیزیکال و پارودی استفاده کردیم. در واقع یک نمایش کمدی را به صحنه می‌بریم. از آن جایی که به کمدیا دلارته و تئاتر فیزیکال علاقه زیادی دارم متونی را کار می‌کنم که جایی برای این شیوه اجرایی و قابلیت آن را داشته باشند.

علی تقی‌زاده، مهدی حاجیان، بهناز نادری، مهران نایل، مهدی شاه بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/