به گزارش گروه عکس هنرآنلاین، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مراسم "شب عکاس" انجمن عکاسان خانه تئاتر، تجلیل از خسرو حکیم رابط نمایشنامه‌نویس پیشکسوت و نمایشگاه گروهی چشمه در گالری والی بخشی از برنامه‌هایی است که عکاسان هنرآنلاین تلاش کرده‌اند، هفته گذشته تصاویری دیدنی و قابل اعتنا از آنها بگیرند.

رزو اول نمایشگاه کتاب مثل هر سال چندان شلوغ نبود و فرصتی بود برای مسوولین غرفه‌ها تا کمی مطالعه کنند.

روز چهارم بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب شاهد حضور و اشتیاق کودکان در غرفه‌ای انتشارات کودکان بود.

مراسم "شب عکاس" انجمن عکاسان خانه تئاتر از جشن‌های کانون‌های مختلف خانه تئاتر به مناسبت هفته تئاتر و اردیبهشت تئاتر ایران، شامگاه یکشنبه 14 اردیبهشت ماه، در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران با حضور چهره‌های صاحب‌نام و شناخته شده‌ای همچون؛ عباس کیارستمی، فاطمه معتمدآریا، نیکی کریمی، حسن فتحی، قطب‌الدین صادقی، حبیب رضایی، سامان احتشامی، هنگامه قاضیانی، ساعد نیکزاد و به مناسبت بزرگداشت سیف‌اله صمدیان برگزار شد.

در آخرین روز از یازدهمین دوره برگزاری جشن‌های هفته تئاتر "جشن چهار فصل حکایت" از سوی مرکز هنرهای نمایشی رادیو نمایش با تجلیل از خسرو حکیم رابط نمایشنامه نویس پیشکسوت برگزار شد. در این مراسم ایرج راد، جعفر والی، نصرالله قادری، محمد چرمشیر، بهزاد فراهانی و دیگر هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان حضور داشتند.

چشمه عنوان نمایشگاهی گروهی است که از ۱۲ اردیبهشت در گالری والی به نمایش درآمده است. صبا ایمانی، فتانه فروغی، امیرکسری گلرنگ، یسری مجتهدی و جانان نوذری هنرمندانی هستند که آثارشان در این مجموعه کنار هم قرار گرفته است. نمایشگاه "چشمه" روایت‌های منحصر به فرد هر یک از این هنرمندان در پرداختن به مفهوم و معنایی واحد اما در عین حال بسیار بسیط و گسترده است.

انتهای پیام