هادی مرزبان به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: درباره مدیریت خانم مقتدی باید بگوییم که ایشان یک مدیر کاربلد و زیرک است و اخلاق و رفتار مناسبی دارد همچنین او هم مثل اتابک نادری سوابق مدیریتی خوبی دارد و مطمئنم که مدیریت موفقی در تئاتر شهر خواهد داشت. عمده‌ترین مشکل تئاتر شهر بودجه و مسائل مالی است. اگر این مشکل حل شود مدیر و هنرمند کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

مریم معترف مدیر اداره تئاتر هم درباره حضور پریسا مقتدی در تئاتر شهر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: مدیریت خانم و آقا ندارد و فقط شایستگی معیار اصلی است .کار مدیریت برنامه ریزی و تجربه ، دوراندیشی، روابط عمومی شایسته است با توجه به اینکه پریسا مقتدی سابقه مدیریت دارد حتما مقام بالاتر معیارهای یک مدیر را در او دیده است که این مسئولیت سنگین را بر عهده او گذاشته است .

او در ادامه ضمن تبریک به پریسا مقتدی و آرزوی موفقیت برای او گفت: از عمده مشکلات تئاتر شهر تعمیرات طولانی و نا تمام آن است بعضی تعمیرات حتی وضع را خراب‌تر هم کرده است. شاید تعطیلی سالن‌ها به طور موقت به تئاتر لطمه بزند اما در نهایت منفعت دراز مدت دارد.

مدیر اداره تئاتر افرود: از جمله مشکلات دیگر این است که تعداد کم سالن‌ها دست مدیران تئاتر شهر را می‌بندد و به هرکسی سالن نرسد همه آن را از چشم مدیر می‌بینند. شاید بهتر باشد مرکز هنرهای نمایشی برای کسانی که در سالن‌های گوشه کنار شهر اجرا می‌روند تسهیلات قرار دهد .بطور مثال کمک هزینه بیشتری به گروه‌ها بدهد و با این کار تمرکز زدایی صورت می‌گیرد. هرچند که به شخصه در مورد مدیریت تئاتر شهر معتقدم که هر سالنی نیاز‌مند یک مدیر در کنار مدیریت اصلی تالار است.

انتهای پیام/