به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین ؛ ترانه علیدوستی بازیگر سینمای ایران که مدتی را به خاطر به دنیا آمدن فرزندش از سینما به دور شده بود. به تازگی فعالیت هایش را از سر گرفته است و دوباره در مقام بازیگر بر سر صحنه فیلم ها حاضر می شود.

علیدوستی که دو سال قبل در فیلم تازه روح الله حجاری ، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" به ایفای نقش پرداخته بود، در فیلم دیگری حاضر نشد و به زندگی شخصی خود و امور نگه داری از فرزندش پرداخت.

این بازیگر به تازگی و بعد از جشنواره سی و دوم به عنوان یکی از نقش های اصلی فیلم "مادر قلب اتمی" جلوی دوربین علی احمد زاده رفت که فیلمبرداری این فیلم طی روزهای آتی به پایان می رسد.

علیدوستی بلا فاصله و بعد از اتمام پروژه "مادر قلب اتمی" به فیلم تازه عبدالرضا کاهانی با عنوان "استراحت مطلق" می پیوندد. این فیلم 18 اردیبهشت ماه در تهران کلید خواهد خورد. کاهانی که بعد از یک سال و نیم به ایران بازگشته و ترانه علیدوستی را به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم تازه اش انتخاب کرده است.

بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن بعد از دوسال کم کاری ، این بار قوی تر از گذشته به عرصه سینما بازگشته است. او فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو را در نوبت اکران دارد که این فیلم در گروه سینمایی استقلال بعد از "طبقه حساس" اکران خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/55