سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درباره آخرین وضعیت فیلم "سیزده" به کارگردانی هومن سیدی گفت : پیش از این در خبرها آمده بود که این فیلم در اردیبهشت ماه و در قالب اکران دوم عید نوروز روی پرده خواهد رفت اما این اتفاق نیفتاد و با هیچ گروه سینمایی هنوز به توافق نرسیدم و منتظر هستم تا در فصل مناسبی برای این فیلم اکران بگیرم.

سعدی در خصوص وضعیت نهایی فیلم "آرایش غلیظ" به کارگردانی حمید نعمت الله گفت: صحبت هایی مبنی بر اکران این فیلم در عید فطر به میان آمده اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و در حال حاضر در حال مذاکره با یکی از از سینماهای سر گروه هستیم که شاید بتوانیم این فیلم را در اکران دوم عید فطر نمایش دهیم.

این تهیه کننده سینما در خصوص تازه ترین فیلم کیومرث پور احمد و زمان اکران این فیلم گفت: طی صحبت های اولیه که با مدیرسینما فرهنگ انجام شده است ، اگر این سینما همکاری های لازم را انجام دهد این فیلم در تاریخ سوم خرداد همزمان با روز آزادی خرمشهر در این گروه سینمایی اکران خواهد شد.

سعدی در خصوص تغییرات این فیلم نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفت: "پنجاه قدم آخر" برای اکران عمومی 15 تا 17 دقیقه کوتاه تر شده است.

سعید سعدی تهیه کنندگی سه فیلم "سیزده" به کارگردانی هومن سیدی، پنجاه قدم آخر به کارگردانی کیومرث پور احمد و "آرایش غلیظ" به کارگردانی حمید نعمت الله را بر عهده دارد.

"سیزده" در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم حضور داشت و مورد استقبال منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. "سیزده" دومین فیلم بلند هومن سیدی است که نگاه اجتماعی به معضلات زندگی روزمره جوانان دارد.

در فیلم "سیزده" امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی به ایفای نقش‌ پرداخته‌اند.

"آرایش غلیظ" عنوان تازه‌ترین فیلم حمید نعمت‌الله است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبین و منتقدین سینمای ایران قرار گرفت و این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر 93 است.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری از بازیگران "آرایش غلیظ" هستند.

"پنجاه قدم آخر" تازه‌ترین فیلم کیومرث پوراحمد است که بعد از فیلم "اتوبوس شب" دومین فیلم او در ژانر دفاع مقدس محسوب می‌شود. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال قرار نگرفت.

"پنجاه قدم آخر" از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ می‌پردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیک‌های مدرن بروند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست یابند.

انتهای پیام/55