به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر تهران با حضور مجید ملانوروزی؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، امرالله فرهادی، مصطفی اسداللهی، صداقت جباری و علی رشیدی مدیر عامل انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، ساعد مشکی بازرس انجمن و فرزاد ادیبی عضو هیات مدیره انجمن برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد یازدهمین دوسالانه بین المللی پوستر تهران با تمرکز بر پوستر و به صورت بین المللی از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران دی ماه سال جاری برگزار شود.

مجید ملانوروزی در این جلسه گفت: در جلساتی با انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران قرار شد دوسالانه بین المللی پوستر تهران امسال برگزار شود و بر این اساس شورای سیاستگذاری دوسالانه برای برنامه ریزی این رویداد تشکیل شده است.

ملانوروزی در ادامه گفت: مهمترین هدف در دوسالانه پوستر این است که نمایشگاه دوسالانه تحولات طراحی پوستر و ظرفیت های این بخش را بیان کند.

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی گفت: در صورت امکان هماهنگ می کنیم تا فعالیت های بخش خصوصی و مراکز دیگر نیز با دوسالانه پوستر هماهنگ شود و همزمان با دوسالانه شهر درگیر موضوع پوستر شود.

در این جلسه مقرر شد با توجه به برگزاری نمایشگاه سرو نقره ای از سوی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به صورت ملی دوسالانه بین المللی پوستر با همکاری دفتر هنرهای تجسمی و انجمن برگزار شود.

انتهای پیام/320