به گزارش هنرآنلاین، با حکم دکتر حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، مهدی مسعودشاهی به سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان منصوب شد.

در متن حکم صادره آمده است:

جناب آقای مهدی مسعود شاهی؛ نظربه مراتب تعهد، شایستگی‌ها و تجربه سالیان طولانی مدیریت درعرصه‌های فرهنگی و هنری و به ویژه سینمای کودک و نوجوان، به پیشنهاد مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی به موجب این حکم به سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ایران منصوب می‌شوید.امید است با بهره گیری از نیروهای پرتوان و کارآزموده، و با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم موفق باشید.

گفتنی است دیروز زمزمه هایی مبنی بر این انتصاب در رسانه ها منتشر شد.اما مسعود شاهی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین حاضر به تائید این موضوع نشد و ضمن دعوت از رسانه ها به دقت بیشتر در انعکاس اخبار ، تائید این حکم را منوط به اعلام رسمی صدور حکم از سوی وزیر ارشاد و یا ریاست سازمان سینمایی دانسته بود. مهدی مسعودشاهی متولد 1329 قصر شیرین و دانش آموخته زبان آلمانی است. او مدیر کل نظارت و نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1359)، مؤسس و مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی (1363)، مؤسس و رئیس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری (1368)، مدیر مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1371)، مؤسس و مدیر عامل شرکت فرهنگی و هنری صبا وابسته به صدا و سیما (1373)، مؤسس و اولین مدیرعامل بنیاد رودکی (1382)، مشاور معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد (1385) و دبیر دوره‌های بیست و هشتم و بیست و نهم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.