رضا بهبودی بازیگر تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: پروژه تمرین و اجرای نمایش " در انتظار گودو" 7 ماه طول کشید .خیلی خسته شدم و نیاز به استراحت جسمی و روحی دارم و فعلا کاری در تئاتر ندارم.

او در پاسخ به اینکه با توجه به هفته کتاب این روزها چه کتاب هایی می‌خواند گفت: کتاب های متعددی را در دست برای خواندن دارم. فصلی از این و فصلی از آن می‌خوانم.البته اگر رمان باشد همه تمرکز‌م را روی یک کتاب می‌گذارم تا آن را به پایان برسانم. در حال حاضر مشغول مطالعه" تاریخ اساطیر ایران باستان" نوشته مهرداد بهار هستم و همچنین مروری دارم بر کتاب " 10 سال با هملت" نوشته ایرج کریمی.کتابی هم به تازگی شروع به خواندن کردم به نام " فیلمفارسی " نوشته سید حسن حسینی که درباره مفهوم فیلمفارسی و تاریخچه آن در ایران است.

رضا بهبودی درباره توصیه کردن یک کتاب خوب به خوانندگان گفت: شاید اگر بگویم من کوچک تر از آن هستم که کتابی را پیشنهاد کنم جمله‌ای کلیشه‌ای باشد اما واقعا در این جا کاربرد دارد. به نظرم متون کلاسیک ایران و جهان یا متون مقدس جدا از جنبه مذهبی ارزش خواندن دارند.قرآن، اوستا، انجیل و دیگر ادیان همه کتب بنیادین بشر هستند یک سویه مذهبی دارند و سویه‌های جذابی که در تئاتر می‌توان از آنها بهره برد. اساطیر ایران و تمدن‌های مثل یونان ، مصر و هندوستان هم جای مطالعه دارند البته منظورم این نیست که من همه این ها را خواندم بلکه در حد بزاعت خود آنها را مطالعه کردم .

بهبودی ادامه داد: درباره نمایشنامه‌هم به طور مشخص تراژدی های یونان و آثار شکسپیر را توصیه می‌کنم و حتی متون معاصرتری مثل همین در" انتظار گودو" که برای من خیلی جذاب است بارها این متون را خواندم یا به واسطه تدریس با آنها سرو کار داشته‌ام. افسوس می‌خورم اگر کسی داستایفسکی را نخوانده و از دنیا برود. به نظرم اگر دوباره مولانا و حافظ و سعدی بخوانیم کار کلیشه‌ای نکردیم. اینها منابع مهمی از معرفت و زیبایی‌شناسی هستند و به قول مولانا جرعه‌ای از این آثار هم بنوشیم خوب است.