ابراهیم شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص زمان فیلمبرداری فیلم تازه اش گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت بودم و به زودی و بعد از انتخاب بازیگران پروژه را استارت خواهم زد.

شیبانی ادامه داد: هنوز در خصوص بازیگران به جمع بندی نهایی نرسیدیم و در حال مذاکره با یکی دو بازیگر هستیم و به محض این که قطعی شوند نام آن ها را اعلام خواهیم کرد. این پروژه بازیگر زیادی نخواهد داشت و به غیر از هدیه تهرانی، یک یا دو بازیگر دیگر به این فیلم اضافه خواهند شد.

کارگردان فیلم "زهر عسل" عنوان کرد: فکر می کنم تا دو هفته آینده پیش تولید فیلم رسما آغاز شود و در آن زمان می توانیم اخبار کامل تری را در اختیار رسانه ها و مطبوعات قرار دهیم.

"سایه ات را قاب می گیرم" عنوان تازه ترین فیلم ابراهیم شیبانی ، که تهیه کنندگی آن بر عهده هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. تهرانی بعد از حضور در سریال "قلب یخی" به کارگردانی سامان مقدم در پروژه دیگری حاضر نشده بود و این بار در مقام تهیه کننده در کنار ابراهیم شیبانی قرار گرفته است. "سایه ات را قاب می گیرم" مضمونی متفاوت نسبت به سایر فیلم های ابراهیم شیبانی دارد.

شیبانی پیش از این کارگردانی فیلم پرستاره "هیچ کجا، هیچ کس" را بر عهده داشت که این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و در عید فطر سال 92 به اکران عمومی رسید.

در ساخته قبلی رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا فروتن، بهاره کیان افشار و صابر ابر به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/55