مجید ملانوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: در 3 روز گذشته با هیات مدیره انجمن‌های سفال، نگارگری، عکاسان و گرافیک دیدار داشتیم و در این نشست‌ها قول مساعد واگذاری برگزاری دوسالانه‌ها را به انجمن‌ها دادیم. برآیند برپایی این نشست‌ها با انجمن عکاسان و گرافیک و نگارگری سپردن برگزاری دوسالانه‌ها به این انجمن‌ها بود. قرار است که در سال جاری شاهد برگزاری نهمین دوسالانه نگارگری، سیزدهمین دوسالانه عکاسی و گرافیک باشیم.

او همچنین درباره برنامه‌های انجمن سفال و سرامیک گفت: این انجمن از معاونت هنری کمک برای گرفتن مکان دائمی می‌خواستند؛ با توجه به این که فراهم کردن مکان از حوزه اختیارات انجمن خارج است، قرار شد لیست برنامه‌های خود را به معاونت هنری بدهند تا در برگزاری برنامه‌هایشان از انجمن سفال حمایت کنیم.

در ادامه ملانوروزی سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران گفت: ساعت 17 روز جمعه 19 اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت صادق تیرافکن در موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد و همزمان با برپایی این مراسم تعدادی از آثار او درل ابی موزه هنرهای معاصر در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. اما هنوز جزئیات مراسم بزرگداشت او مشخص نشده است.

مدیرکل مرکزهنرهای تجسمی همچنین درباره فراهم کردن زمینه رونمایی کتاب محسن وزیری مقدم در موزه هنرهای معاصر گفت: از برنامه‌هایی که به ویژه برای بزرگان هنرهای تجسمی کشور برگزار شود حمایت خواهیم کرد، امیدواریم که با ناشر کتاب محسن وزیری‌مقدم به تعامل خوبی برسیم و زمینه‌ای برای رونمایی کتاب محسن وزیری مقدم در موزه هنرهای معاصر فراهم شود.

ملانوروزی ابراز امیدواری کرد که در صورت برگزاری مراسم رونمایی کتاب محسن وزیری‌مقدم در موزه هنرهای معاصر؛ در لابی موزه هنرهای معاصر تعدادی از آثار محسن وزیری مقدم در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 320