به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین ؛ خبرهایی مبنی بر اکران فیلم "اشباح" در تاریخ دهم اردیبهشت منتشر شده بود که اکران تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی یک هفته به تعویق افتاد.

با توجه به این که فیلم های اکران نوروزی فروش متناسبی داشتند و کف فروش آن ها دچار تغییر نشده بود، شورای صنفی نمایش فیلم جدیدی را راهی اکران نکرد. در حالی که قرار بود فیلم "اشباح" چهارشنبه این هفته در گروه سینمایی آزادی اکران خود را آغاز کند ، این اتفاق نیفتاد و اکران فیلم به هفته آینده موکول شد.

جهانگیر کوثری به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مقدمات اکران این فیلم آماده شده و پخش فیلم بر عهده هدایت فیلم است. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، چهارشنبه هفته آینده "اشباح" در گروه سینمایی آزادی اکران خود را آغاز می کند.

"اشباح "آخرین ساخته داریوش مهرجویی در مقام کارگردان است که به زودی در گروه سینمایی آزادی اکران می شود. فیلم "اشباح" به کارگردانی داریوش مهرجویی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. برخلاف دو کار قبلی داریوش مهرجویی به نام های "نارنجی پوش" و "چه خوبه که برگشتی"، فیلم "اشباح" یک درام فلسفی-هنری است که زمینه های عاشقانه خاص خود را دارد.

هنگامه حمید زاده و ملیکا شریفی نیا به واسطه بازی در این فیلم ، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کردند. تهیه کنندگی "اشباح" بر عهده جهانگیر گوثری است.

مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده، امیرعلی دانایی، احمد یاوری شاد، همایون ارشادی، سروش خوبرو در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تیمسار سلیمانی و همسرش در روابط خود به بن بست می رسند، تلاش های وکیل خانواده برای بهبود اوضاع زندگی آنها بی نتیجه می ماند، سال ها بعد گناهان تیمسار گریبان مازیار ( پسر جوانش ) را میگیرد و مسیر عشق و زندگی او را دشوار می سازد.

انتهای پیام/55