به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، هریسون فورد ، مارک همیل و کری فیشر بازیگران اصلی سه قسمت اول " جنگ ستارگان" در قسمت هفتم نیز در نقش های قبلی خود حضور خواهند داشت.

آنتونی دنیلز ،پیتر می هیو و کنی بیکر نیز در نقش روبات های آرتو دی تو و سی تری پی او و همچنین چوباکا ایفای نقش خواهند کرد. استودیوی لوکاس فیلم با انتشار خبر برگزاری نخستین نشست روخوانی متن توسط بازیگران انتخاب شده ، عکسی از این دورخوانی را منتشر کرده است.

جان بویه گا بازیگر جوان انگلیسی از جمله تازه واردان این پروژه است.او نخستین بار در سال 2011 ایفاگر یکی از نقش های اصلی فیلم پرفروش "به مجتمع مسکونی حمله کنید" بود.بویه گا هم اکنون مشغول بازی در فصل جدید مجموعه تلویزیونی "24" است.دیزی ریدلی دیگر بازیگر جوان و تازه کار انگلیسی است که در " جنگ ستارگان 7" ایفای نقش می کند.او پیش از این تنها سابقه بازی در چند نقش کوتاه در سریال های تلویزیونی انگلیسی بوده است.

اسکار آیزاک ایفاگر نقش اصلی فیلم اخیر برادران کوئن یعنی " درون لوین دیویس" ،آدام درایور بازیگر نقش مکمل این فیلم و دامنال گلیسن بازیگر ایرلندی دیگر برگزیدگان لوکاس فیلم برای حضور در هفتمین قسمت " جنگ ستارگان" هستند.

دو بازیگر کهنه کار یعنی ماکس فون سیدو و اندی سرکیس هم جدید ترین چهره هایی هستند که به این پروژه عظیم سینمایی پیوسته اند.

فیلمبرداری "جنگ ستارگان 7" ماه آینده در استودیوی پاین وود لندن آغاز می شود.جی جی آبرامز بر اساس فیلمنامه ای نوشته خودش و لارنس کازدان کارگردانی این فیلم را بر عده خواهد داشت.جان ویلیامز نیز بار دیگر ساخت موسیقی متن را انجام می دهد.

جی جی آبرامز درباره آغاز مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران می گوید: از این که بالاخره بازیگران تمامی نقش های فیلم مشخص شده اند خوشحالیم.بازگشت سه بازیگر اصلی سه گانه اول " جنگ ستارگان" و بازی شان در نقش های قدیمی هم بسیار هیجان انگیز است.

روز 18 دسامبر 2015 برای اکران جهانی فیلم " جنگ ستارگان 7" اعلام شده است.