به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین ؛ طی هفته ای که گذشت شبکه نمایش خانگی هفته آرامی را سپری کرد و فیلم تازه ای از سینمای ایران در این شبکه عرضه نشد. قسمت 16 سریال "شاهگوش" به کارگردانی داوود میر باقری و قسمت 8 سریال "شوخی کردم" که به بحث مد اختصاص داشت در شبکه نمایش خانگی توزیع شدند.

در این وضعیت فیلم "آسمان زرد کم عمق" به کارگردانی بهرام توکلی بود که هفته پیش در شبکه نمایش خانگی عرضه شده ، پیشنهاد مناسبی برای روز های آخر هفته است.

فیلم "آسمان زرد کم عمق" به کارگردانی بهرام توکلی که در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و مورد توجه برخی از منتقدین قرار گرفت، در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و فیلمی متفاوتی از سینمای ایران است که می تواند گزینه مناسبی برای روزهای آخر هفته باشد.

ترانه علیدوستی، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ و سحر دولت شاهی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

مجله تصویری 35

این مجله تصویری که به همت موسسه تصویر گستر پاسارگارد در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است به بحث معضلات سینمای ایران می پردازد .سر دبیری این مجله تصویری را فریدون جیرانی برعهده دارد.

تا امروز شماره صفر این مجله درشبکه نمایش خانگی توزیع شده که بحث اتفاقات و حواشی سی و دومین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

این مجله تصویری قرار است به صورت ماهانه پخش شود و اتفاقات سینمای ایران را در طول یک ماه بررسی کند. تیم سازندگان این برنامه در نظر دارند که اگر همه امور به خوبی پیش برود این مجله تصویری هر دو هفته یک بار به مرور اتفاقات سینمای ایران بپردازد. این مجله سر مقاله و مصاحبه اصلی خواهد داشت.

انتهای پیام/55