هنگامه اخوان، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم و قرار است 11 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران و در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: قرار بود این کنسرت اواخر اردیبهشت و همزمان با ولادت حضرت علی (ع ) در تهران برگزار شود که به دلیل تداخل برنامه‌ها تصمیم گرفتیم این کنسرت را زودتر برگزار کنیم.

اخوان تاکید کرد: من چند سالی است که از صحنه دور بودم زیرا بعد از فوت مادرم به احترام او کنسرتی برگزار نکردم در نتیجه امیدوارم این کنسرت بعد از چند سال مورد توجه بانوان علاقه مند به موسیقی قرار گیرد.

هنگامه اخوان در ادامه درباره قطعاتی که قرار است اجرا شود، افزود: در این کنسرت قطعاتی قدیمی دوباره اجرا می‌شود اما در نظر داریم در این کنسرت قطعات جدیدی را برای مخاطبان اجرا کنیم.

این خواننده خاطرنشان کرد: در این کنسرت تصنیف هزار دستان، سه قطعه در چهارگاه، منصوری، در آمد، مخالف چهارگاه، پیش درآمد و رنگ و چهارمضرابی و.... اجرا می شود.

اخوان در پایان درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت سیما بلوکی‌فر (کمانچه) و مرجان راوندی (عود) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

پایان پیام/46