بهاره مشیری به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایشنامه "رنج‌نامه ترنم بانو" را نوشته‌ام و کارگردانی آن را برای یک نمایشنامه‌خوانی به عهده دارم. این نمایش شنبه 13 اردیبهشت ساعت 19 در باغ موزه قصر و برای بنیاد خیریه برکت خوانده می‌شود.

او در ادامه افزود: شخصیت‌های اصلی همه زن هستند. ماجرا و داستان زنانه است.البته تم اصلی درباره ظلم است .ظلمی که روا داشته می‌شود نه تنها به زنان بلکه به همه مردم و اتفاقا در این نمایش همه شخصیت‌ها زن هستند.نمایشنامه بیشتر به محرومیت زنان می‌پردازد. اما در مجموع نگاهم به این است که انرژی‌های منفی در جهان وجود دارند که باقی می‌مانند و از بین نمی‌روند و تبعات ظلم و ستم آدم‌ها حتی برای آیندگان باقی می‌ماند.

مشیری درباره ترکیب بازیگران گروه گفت: بهناز جعفری، هایده حائری، خسرو احمدی، بهاره مشیری، نسیم بهادری، افشین اخلاقی، نیوشا مهدوی، سامان مظلومی، معصومه احمدزاده بازیگران این نمایش و رابعه افتخاری نوازنده سه تار و انتخاب‌کننده تصنیف‌ها هستند. حنیف پرنده طراح گرافیک، رضا محمودی عکاس بروشور، آیدا مرادیان دستیار کارگردان و برنامه ریز دیگر عوامل این گروه هستند.

بهاره مشیری در آخرین فعالیت هنری خود نقش کوتاهی را در فیلم سینمایی " انارهای نارس" به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی بازی کرد.

انتهای پیام/53