امیر حسین علم الهدی مدیر اجرایی کار گروه "هنروتجربه" در تماسی با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: پیرو خبری که دیروز در خصوص اکران فیلم "پرویز" به عنوان اولین فیلم گروه هنر و تجربه در خبرگزاری هنر ایران منتشر شد لازم است توضیحاتی را ارائه کنم. تا به امروز اکران هیچ فیلمی برای گروه "هنر و تجربه" قطعی نشده و فیلم ها در حال بررسی هستند و تا به جمع بندی نهایی نرسیم، نام هر فیلمی که برای اکران در این گروه سینمایی عنوان می شود، از سوی من نبوده است.

علم الهدی ادامه داد: با کمال احترام به جناب آقای سعید آرمند ، ایشان نظرات شخصی خودشان را عنوان کردند و من باز هم تاکید می کنم که هنوز اکران هیچ فیلمی در گروه سینمایی "هنر و تجربه" قطعی نیست. نام هایی که عنوان می شود ، بیشتر گمانه زنی های رسانه ای و یا نظرات شخصی صاحبان فیلم ها است.

روز گذشته 9 اردیبهشت گفت و گویی از سعید آرمند، تهیه کننده فیلم "پرویز" در خبرگزاری هنر ایران منتشر شد. ایشان در بخشی از مصاحبه عنوان کرده بودند که قرار است فیلم "پرویز" همزمان با عید فطر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز کند.

لازم به یادآوری است، فیلم سینمایی "پرویز" به کارگردانی مجید برزگر در بخش بین‌الملل دهمین جشنواره "زردآلوی طلایی" ارمنستان، توانست جایزه زردآلوی نقره‌ای را از آن خود کند.

فیلم سینمایی "پرویز" پیش از این در جشنواره‌هایی چون سن سباستین، تسالونیکی، سائوپائولو، رم، شانگهای چین، اسلو، گوتنبرگ، روتردام و ... حضور داشته و جوایزی را از آن خود کرده است.

"پرویز" به تهیه‌کنندگی سعید آرمند محصول سال 1391 است و پخش‌کننده جهانی فیلم شرکت فرانسوی "دریم لب فیلمز" به مدیریت نسرین میرشب است.

انتهای پیام/55