به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، آلبوم‌هایی که در این هفته منتشر شده بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به برخی از این آثار می‌اندازیم.

˝یه مدل تازه˝ با صدای بهنام علمشاهی

آلبوم جدید بهنام علمشاهی با عنوان ˝یه مدل تازه˝ از سوی انتشارات آوای نکیسا روانه بازار موسیقی شد.

این آلبوم شامل 10 قطعه است که پیام هوشمند آهنگ‌سازی این اثر موسیقایی را برعهده داشته است و اشعار توسط مریم اسدی، مسعود امامی و علی بحرینی و.... سروده شده است.

اولین آلبوم این خواننده " بگوبگو " بود و پس از آن بلافاصله دومین اثرش هم به نام " یه دنده " روانه بازار شد، پس از آلبوم "نیستی تو" مدتی به استراحت پرداخت تا با نگاهی جدید به موسیقی پاپ، بازگشتی پرفروغ داشته باشد.

آلبوم "یه مدل تازه" توسط شرکت "آوای نکیسا" به مدیریت غلام علمشاهی تولید شده است و از سوی شرکت پخش "گلرنگ" در بازار توزیع خواهد شد.

˝تیک˝ با صدای مهرداد مهدیار

اولین آلبوم رسمی ˝مهرداد مهدیار˝ با همکاری ستاره‌های سر‌شناسی موسیقی پاپ ایران در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

"تیک" عنوان اولین آلبوم رسمی این خواننده است که محسن چاوشی، فریدون آسرایی، نیما علامه، کوشان حداد، شهاب اکبری، شهاب رمضان، امیر جمالی فرد، بابک مافی، سیاوش صدری، محمد ناظمی و امیرعلی زمانی وظیفه آهنگسازی و تنظیم قطعات این آلبوم را عهده دار بوده‌اند.

همچنین علاوه بر حضور آهنگسازان و تنظیم کنندگان مطرح کشور، ترانه سرایانی چون حسین صفا، امیر ارجینی، عبدالجبار کاکایی، امیرعلی بهادری و فرید احمدی در این آلبوم با مهدیار همکاری کرده اند.

شایان ذکر است که این آلبوم پر هزینه با تیراژی بالا در سراسر کشور توسط شرکت "سیما شهر" توزیع شده است و علاقه مندان می توانند این اثر را به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری تهیه کنند.

پایان پیام/46