به گزارش هنرآنلاین ؛ نمایشگاه عکس "آنتراکت بی‌آنتراکت" به کارگردانی پریسا مقتدی از فردا چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه، در سالن انتظار تالار سایه افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه عکس که عواید فروش آن به کودکان کار اختصاص خواهد یافت تصاویر منتخبی از نمایش "آنتراکت بی‌آنتراکت" با هنرمندی امیر خدامی برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش این نمایشگاه روز چهارشنبه ساعت 19 طی مراسمی با حضور تماشاگران و تعدادی از هنرمندان افتتاح می‌شود.

نمایش "آنتراکت بی‌آنتراکت" نوشته ژان میشل ریب با کارگردانی پریسا مقتدی، هر روز ساعت 20 با بازی آشا محرابی، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، بهرام سروری‌نژاد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. تغییر ساعت اجرای نمایش "دن کامیلو"

ساعت اجرای نمایش "دن کامیلو" به کارگردانی کوروش نریمانی روز جمعه 12 اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرد. این اثر نمایشی که از روز یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ساعت 20 در تالار اصلی به صحنه رفته، جمعه 12 اردیبهشت ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی النقی(ع) استثنائا ساعت 18 میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

براساس این گزارش، روز جمعه 12 اردیبهشت نمایش‌های "طوروپ طرب" به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در تالار چهارسو و "آنتراکت بی آنتراکت" به کارگردانی پریسا مقتدی در تالار سایه به صحنه نخواهند رفت. این در حالی است که نمایش‌های دیگر مجموعه طبق برنامه اعلام شده از سوی تئاتر شهر میزبان تماشاگران هستند.

اجرای "خشکسالی و دروغ" در دو سانس

نمایش "خشکسالی و دروغ" به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی که از روز 21 فروردین ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران در حال اجرا است به علت استقبال زیاد مخاطبان در دو روز پنجشنبه و جمعه 18و19 اردیبهشت در دو سانس 17 و20/30 به روی صحنه می‌رود. این نمایش پیش از این دو بار در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته که این بار با تغییر در کادر بازیگری و حضور احمد مهرانفر و سحر دولتشاهی برای بار سوم در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و با اقبال بسیار خوبی نیز از سوی مخاطبان همراه بوده است.

گفتنی است، نمایش "خشکسالی و دروغ" تا پایان خردادماه همه روزه به جز شنبه‌ها اجرا می‌شود و در روزهای 18و19 اردیبهشت ماه در ساعت های 17 و20/30 به روی صحنه می‌رود.

مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش "پوتین‌ها" نشست

مدیرکل هنرهای نمایشی روز گذشته 7 اردیبهشت ماه، با حضور در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش "پوتین‌ها" نشست. همچنین طاهری با حضور در پشت صحنه نمایش با اعضای گروه به گپ‌وگفت نشست.

نمایش "پوتین‌ها" نوشته و کارگردانی کاوه مهدوی با بازی نرگس امینی، علیرضا مهران، فرامرز قلیچ خانی، معصومه شیخ‌زاده، مریم جعفری، حسین شفیعی، حمید شیرزاد و شهره مکری از روز 7 تا 19 اردیبهشت ماه هر روز ساعت 17 در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/32/