به گزارش هنرآنلاین ، او که دکترای شرق‌شناسی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه را اخذ کرده است، در این نمایشگاه برگزیده‌ای از آثار هشت سال اخیرش را به نمایش می‌گذارد.

صالحی در این نمایشگاه ۱۷ اثر میکس مدیا با ابعاد متفاوت از هم ارائه داده است که شامل پنج دوره کاری او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ می شود. او در این آثار موتیفا و عناصر هنر ایرانی را با سبک و سیاقی جدید بکار گرفته است. رنگ‌هایی چون فیروزه‌ای، طلایی، لاجوردی و اخرایی در نقاشی‌هایش جایگاه ویژه‌ای دارند.

شراره صالحی متولد ۱۳۴۰ است. او تا کنون ۱۹ نمایشگاه انفرادی در ایران و کشورهایی دیگری چون فرانسه، تونس، امارات و... برپا کرده است و حضور در ۴۸ نمایشگاه گروهی در ایران و کشورهایی چون آلمان، ایتالیا، آمریکا، چین، سوریه، قبرس، ونزوئلا و... را در کارنامه هنری خود دارد. صالحی کار‌شناسی گرافیک از دانشگاه هنر تهران، کار‌شناسی ارشد پژوهش هنر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، کار‌شناسی ارشد مطالعات جهان عرب از دانشگاه سوربن پاریس و دکترای شرق‌شناسی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه دارد.

بیستمین نمایشگاه انفرادی شراره صالحی تا هفدهم اردیبهشت ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این آثار در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ گالری شکوه دیدن نمایند.

انتهای پیام/