اردشیر رستمی درگفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: برای سیزدهمین سال پیایی تقویم دیواری و رومیزی طراحی و منتشر کردم این تقویم شامل طرح ها و شعرهای بسیار صمیمانه من است و عنوان آن "راه ها" است.

او افزود: در 12سال گذشته اگر شعری در این تقویم ها منتشر می کردم، شعرها از شاعران دیگر بود اما برای دومین بار شعرهای خودم را در کنار طرح ها منتشر و سعی کرده‌ام در این تقویم از شعرها و طرح هایی استفاده کنم که بسیار صمیمی باشند و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کنند.

وی درباره انتخاب نام "راه ها" برای تقویم سال 1393 گفت: هدفم از انتخاب این نام این بود که محور بسیاری از رویدادها انسان، طبیعت، راه و مسیر است.

به گفته رستمی؛ طرح های این تقویم نسبت به سال های گذشته خیلی پرانرژی و فرمیک هستند.

راه ها به اندازه مسافران شان مقصد دارند/ اما آدم ها را ایمان شان به هم می رساند/ درخت ها هم ایستاده سفر می کنند/برای همین دریا به خاطرشان پرواز می کند.

حرف های بزرگ را بگذاریم دیگران بزند/ ما با همین کلمات کوچک هم به مقصد می رسیم/ کلمات کوچک کلمات بزرگی هستند/ خیلی از زندگی ها با یک سلام آغاز شده اند.

او درباره برپایی نمایشگاه آثارش گفت: از برپایی آخرین نمایشگاه ام 7سال می گذرد و در تابستان سال جاری مجموعه ای از آثارم را در گالری آریانا به نمایش می گذارم.

رستمی ادامه داد: عنوان این نمایشگاه سنگ است و در این نمایشگاه مجموعه ای از نقاشی هایی که از سنگ ها کشیده ام را به نمایش می گذارم. این مجموعه به احتمال زیاد دربرگیرنده 50 اثر است.

او درباره دغدغه اش برای به تصویر کشیدن سنگ گفت: من سال هاست که روی مجموعه سنگ کار می کنم و تاکنون تعدادی از نقاشی این مجموعه را به نمایش گذاشته است.

اردشیر رستمی متولد ۱۳۴۹ تبریز است. او کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعرو بازیگراست. رستمی تاکنون قریب به 8 نمایشگاه انفرادی برپا کرده است.

انتهای پیام/320