مهران احمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار هنرآنلاین، با اشاره به اینکه سریال "پایتخت 3" سه سال پیاپی در حال پخش شدن است و مردم با آن اخت گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این سری نیز همراه گروه هستم و بیشتر از آن برای محبوبیت سریال در میان مردم خوشحال هستم.

او ادامه داد: امیدوارم سری سوم این سریال که نوروز امسال پخش می‌شود نیز بتواند در میان مردم جای خود را باز کند.
این بازیگر سینما و تلویزیون که سال پرکاری را سپری کرده اضافه کرد: سال 92 سال پرکاری برای ام بود که البته برخی از آنها خواسته و برخی ناخواسته بود. احساس می‌کنم در سال جدید باید دایره فعالیت‌هایم را کمتر کنم و به بازپروری خودم بپردازیم.
احمدی ادامه داد: امیدورام سال 93 در یک تئاتر خوب و یک فیلم سینمایی با کیفیت حضور پیدا کنم. عمرمان در حال سپری شدن است و باید هوای این عمر را داشت، امیدوارم در این مدت بتوانم کارهای خوبی را ارائه کنم که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
او با بیان اینکه هر کسی در طول فعالیتش می‌تواند کارهای ضعیف داشته باشد، افزود: هر هنرمندی در سال‌های فعالیتش کارهای خوب و بد دارد. با این حال تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم در کارهای خوبی حضور داشته باشم.
این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد وضعیت سینما در دوره جدید گفت: تا وقتی که سینمای مستقل ما راه نیفتد نمی‌توان انتظار یک سینمای رو به جلو و با پیشرفت را داشت. متاسفانه توجه با این مقوله کم‌تر صورت گرفته است. اگر سینمای مستقل ما جهشی رو به جلو داشته باشد آنگاه می‌توان گفت سینمای ایران پیشرفت کرده است.
احمدی خاطر نشان کرد: سال 93 اولین سال محصول دولت جدید است و باید دید چه اتفاقتی خواهد افتاد.
او در پاسخ به اینسوال که تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره در 92 چه بوده نیز گفت: ما در لحظات مختلف زندگی خاطرات شیرین و تلخ زیادی داریم. نمی‌توان دقیقا یک خاطره را به عنوان تلخ و یا شیرین مطرح کرد.
انتهای پیام