به گزارش هنرآنلاین ؛ این نمایش شاد و عروسکی که با استقبال خانواده ها روبرو شده صبح ها ویژه مهدها و مدارس و بعدازظهرها ساعت 16/30 میزبان عموم علاقه‌مندان به نمایش های کودک و نوجوان است.

نمایش "خاله مرجان و خروس" برگرفته از یک داستان خاطره انگیز و جذاب به نام "قوقولی قوقول" که در کتاب فارسی دوم دبستان دهه 50 نوشته شده بود است. در این نمایش ماجرای دو خواهر به نام های مرجان و ریحان به نمایش درمی‌آید که در دو مزرعه کنار هم زندگی می کنند اما یکی از آنها اهل کار و کوشش نیست.

مریم کاظمی در این نمایش با استفاده از تکنیک‌های عروسکی نخی و دستکشی و با تلفیق بازی زنده بازیگران اثری خاطره انگیز را خلق کرده که در آن، حسین محب اهری، مریم کاظمی، مرجان احمدی، سمیه نادری، آنا نمکچیان، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، نازنین صفا و حسام کلانتری به ایفای نقش می‌پردازند.

مریم کاظمی علاوه بر بازی در نقش مترسک این نمایش طراح حرکت، نویسنده نمایشنامه و کارگردان نیز هست. طراحی صحنه و لباس رضا مهدی زاده، موسیقی فرید نوایی و طراحی عروسک سهیلا باجلان ، طراح پوستر و بروشور عماد سالکی و پریسا فلاح‌زاده ، عکس سیامک زمردی مطلق، دستیار کارگردان مهراد زمانی،مدیر صحنه مهری کشوری و روابط عمومی زهرا شایان‌فر هستند.

نمایش "خاله مرجان و خروس" ساعت 16.30 هرروز غیر از شنبه ها در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

انتهای پیام/32/