حمید قبادی، دبیر کارگروه بنیاد ملی مد و لباس به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در پی همکاری خوب اتحادیه سراسری پوشاک کشوری برای برگزاری سومین جشنواره مد و لباس فجر و پیرو تفویض مسئولیت بخش فروش ثبت نام اینترنتی این بخش در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: اتحادیه سراسری پوشاک طبق هماهنگی‌های انجام شده پس از بررسی صلاحیت‌ها نسبت به اعلام واجدین شرایط اقدام می‌کند و ثبت نام نهایی این افراد از طرف کمیته فروش انجام می‌شود.

دبیر کارگروه بنیاد ملی مد و لباس فجر از شروع چیدمان غرفه‌های بخش فروش جشنواره خبر داد و گفت: در بخش فروش این جشنواره بالغ بر 70 غرفه فروش حضور دارند تا بتوانند آثاری را که نشان شیما دریافت کرده‌اند به فروش برسانند.

قبادی درباره داوری‌های جشنواره گفت: کلیه آثار رسیده شده به بخش مسابقه داوری شده‌اند و کار ثبت نام افراد در حال انجام است.

او درباره تعداد غرفه‌های طراحان در این جشنواره اظهار کرد: از کلیه موسساتی که مجوز رسمی دریافت کرده‌اند، در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

دبیر کارگروه بنیاد ملی مد ولباس ادامه داد: بالغ بر 30 غرفه برای این موسسات پیش بینی شده تا طراحانی که مجوز دریافت کرده‌اند و صلاحیت آنها تایید شده بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/