به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛ گالری پنجره روزجمعه نهم اسفندماه روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در این روز آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان درکنارهم بر روی دیوارگرفتند وحضورآثارهنرمندان به نام دراین نمایشگاه موجب شد که علاقمندان آثار تجسمی برای بازدید از این نمایشگاه بیایند.

در این نمایشگاه از میان 29 اثری که بر روی دیوار رفت این اثر توسط لعیا زنگنه خلق کشیده بود و 20 میلیون تومان قیمت گذاری شده و برگزار کنندگان انتظار داشتند که این اثر در شب نخست به فروش برسد، اما در روز افتتاحیه نه لعیا زنگنه در نمایشگاه حاضر شد و نه اثرش به فروش رفت. البته تعدادی از علاقمندان هنرهای تجسمی که علاقمند بودند این اثر را خریداری کنند وقتی قیمت اثر را شنیدند از خرید آن انصراف دادند.

آثار این نمایشگاه از 600 تا 25 میلیون تومان قیمت گذاری شده بودند که گران ترین اثر این نمایشگاه نقاشی آبستره و با تکنیک پارچه بود که توسط یعقوب عمامه پیچ خلق شده بود.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون بهرام دبیری، علی ذاکری، رحیم مولاییان، یعقوب عمامه‌پیچ، منصور ذابحی ،علی‌اکبر نیکان‌پور، ایلیا تهمتنی ،احسان نصری، ماهیار چرمچی، رامتین نباتی و ریحانه کلانتری، امیر یگانه، لعیا زنگنه و ... به نمایش گذاشته شد.ماهیار چرمچی نمایشگاه گردانی "پازل" را برعهده دارد و قصد دارد در ادامه این نمایشگاه، نمایشگاه های دیگری برپا کند.

درشب نخست این نمایشگاه با این که آثار خوبی بر روی دیوار رفت، تنها یک اثر از الهام مقتدایی با قیمت 700 هزار تومان به فروش رفت.

گالری پنجره پس از پایان این نمایشگاه تا اواخر فرودین ماه به تعطیلات خواهد رفت. گالری پنجره از روز جمعه 9 اسفند ماه با نمایشگاه گروهی "پازل" میزبان هنرمندان و هنردوستان شد و این نمایشگاه تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

گالری پنجره در در ظفر، فرید افشار، انتهای بابک شرقی، بن بست بابک پلاک 29 واقع شده است. انتهای پیام/

320