به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری آریا چهارمین نمایشگاه "تابلوهای کوچک" که با ارائه 722 اثر از 325 هنرمند در گالری آریا از 2 اسفند ماه کار خود را آغاز کرد با پیشتازی علیرضا سعادتمند ،بهزاد شیشه گران و کامبیز درمبخش به ترتیب با فروش 25 اثر،18 اثر و 15 اثر کار خود را ادامه می دهد. این در حالی است که یکی از ویژگی های قابل تامل این دوره استقبال بی نظیر مخاطبین از آثار جوانان در کنار پیشکسوتان است.

آریا اقبال درباره علت استقبال از نماشگاه "تابلوهای کوچک" با اشاره به استمرار این نمایشگاه گفت: به گمانم حتما استمرار داشتن این نمایشگاه ها در پذیرفته شدنش از جانب هنرمندان و مخاطبین تاثیر داشته است و خود موضوع هم برای عده ای جالب بوده است. امسال بر خلاف سه دوره گذشته که نمایشگاه تابلوهای کوچک در کنار حراج برگزار می شد به شکلی مستقل در سال 93 برپا خواهد شد . به گفته آریا اقبال ،این اقدام برای این صورت گرفته که بشود روی بخش حراج به شکل جدی تری کار کرد.

این نمایشگاه مانند سه دوره گذشته با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند برگزار می شود.

در 3 دوره گذشته نمایشگاه تابلوهای کوچک ،دو دوره آن به نمایش آثار نقاشی و طراحی و تصویرسازی و یک دوره آن به عکس اختصاص داشت قرار است در سال 93 یک دوره را نیز به ارائه آثار مجسمه های کوچک اختصاص بدهد.

گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ واقع است و این نمایشگاه تا 23 اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

320