به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، سیما تیرانداز در اولین روزهای پس از تعطیلات نوروز نمایشنامه‌ای با عنوان " سه روایت از زندگی" را به روی صحنه می‌برد.

او در این باره گفت: " سه روایت از زندگی " از نمایشنامه‌های یاسمینا رضا نمایشنامه نویس فرانسوی است که از 18فروردین و در تماشاخانه ایرانشهر آن را به صحنه می‌برم. قصه نمایش درباره روابط خانوادگی است و داستان چند زوج جوان است که به منزل یکدیگر می‌روند و در هر کدام از این شبها اتفاقات به سمتی می‌رود که حقایقی برای تماشاگران روشن می‌شود. تیرانداز درباره ترکیب بازیگران نمایش توضیح داد: در این نمایش من به همراه لیلی رشیدی، کاوه آهنین‌جان و رضا مولایی بازی می‌کنیم.

یاسمینا رضا از جمله نویسندگانی است که آثارش در ایران مورد توجه واقع شده است . او در این اثر نیز چون دیگرآثارخود با برگزیدن سوژه ای مبتکرانه و پرداختی درخشان دست به خلق اثری بیادماندنی می زند. همانگونه که از نام اثر نیز به خوبی دریافت می شود داستان بیانگر سه روایت از زندگی است، سه روایت از زندگی دو زوج، زوج هنری وسونیا به عنوان میزبان در برابر زوج هیوبرت واینس به عنوان مهمان در سه اپیزود با یک تم اصلی رو در روی هم قرار می گیرند.

یاسمینا رضا با ظرافتی مثال زدنی با پنهان یا آشکارسازی، رخ دادن یا ندادن، اطلاع داشتن یا نداشتن، مهم بودن یا نبودن یکسری اطلاعات ریز در دل روایت هایی به ظاهر همسان خالق شگفتی می شود ونشان می دهد که همین رخدادهای ریز در زندگی روزمره ما که شاید هرگز هم به چشم نمی آیند، چگونه می توانند تغییر دهنده روند داستان وروند زندگی ودر یک کلام روند سرنوشت باشند.اثری که به مسئله برخوردها ورفتارهای انسانها می پردازد ودر حال بررسی روابط انسانی است.

یادآور می‌شود، سیما تیرانداز در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اجرای نمایش "مرد مقابل" برگزیده بخش کارگردانی جشنواره شد.