رییس سازمان سینمایی؛حجت الله ایوبی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر این موضوع که مواضع سازمان سینمایی در خصوص فیلم "عصبانی نیستم" چیست گفت: آقای درمیشیان همکاری خوبی را انجام دادند و این فیلم سرنوشت نامعلومی برای اکران ندارد، ما نمی خواهیم در مقطع کنونی فیلم هایی را اکران کنیم که فضای جامعه را ملتهب کند، خود فیلمسازان و سینماگران هم نمی خواهند چنین اتفاقاتی برای سینمای ایران رقم بخورد.

او ادامه داد: به نظرم فیلمی که امروز آماده است یک فیلم اجتماعی خوب است و با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است، امیدوارم که بتوانیم در زمان مناسب این فیلم را اکران کنیم.

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دیدار با آیت الله سیستانی در مورد فیلم "رستاخیز" در سفر عراق گفت: در سفری که من به عراق داشتم قرار ملاقات از پیش تعیین شده ای با آیت الله سیستانی نداشته ایم اما به خدمت مراجع عظام در قم و مشهد رفتم که نتیجه این دیدارها بسیار مثبت بود و باعث شد که نگرانی های بزرگان دینی از بین برود. این گفت و گو ها باید ادامه پیدا کند تا دغدغه های بزرگان دینی نسبت به این فیلم برطرف شود. باید نظرهای بزرگان و مراجع دینی تامین شود.

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر خصوص بحث "سینما کارت" ها برای نهادها و ارگان های مختلف گفت: ما در این هفته ملاقاتی خواهیم داشت با بانک هایی که می خواهند با در این موضوع همکاری کنند. ما می خواهیم سینما کارت بنی باشد که دستگاه های مختلف برای کارمندان خود شارژ کنند تا آن ها به سینما بروند. تصمیم ما از اجرای این طرح این است که مردم را برای حضور در سالن های سینما تشویق کنیم.

رییس سازمان سینمایی در خصوص حکم علیرضا رضا داد به عنوان سی و سومین جشنواره فیلم فجر و حضور او به عنوان مجری طرح پروژه "محمد" گفت: ما باید بررسی کنم و ببینیم که این مساله صحت دارد و بعد از آن در این مورد تصمیم گیری کنیم. ایشان به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده اند و فعالیت خواهند کرد. ما می خواهیم که دبیرخانه دائمی جشنواره را راه بندازیم و از امروز می خواهیم که تمام فیلم هایی که ساخته می شوند را حمایت کنیم و در حد امکان بر سر صحنه پروژه ها حاضر شویم. دبیر جشنواره فیلم فجر از امسال در جریان روند تولید فیلم ها قرار خواهد گرفت تا قبل از جشنواره ما انبوهی از فیلم های که ساخته شدند، مواجه نباشیم.

انتهای پیام/55