داریوش مودبیان سرپرست گروه "تئاتر مردم" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: برای سال آینده کاری گروه تئاتر مردم برنامه مفصلی داریم ضمن این که طبق تقویم کاری خودمان برنامه سال 92 را به خوبی اجرا کردیم .از آن جمله می توانم به اجرای نمایش "قرارداد" در تماشاخانه ایرانشهر، "جشن سالگرد" در خانه نمایش، "ازدواج اجباری" در جشنواره تئاتر فجر و همچنین تالار رودکی و برنامه های چخوف خوانی گروه اشاره کنم .

او درباره برنامه‌های پیش روی گروهش توضیح داد: امسال هم برنامه چخوف خوانی را ادامه می‌دهم همچنین کارگاه‌های فن بیان و نوسیندگی نمایشنامه کمدی.همچنین اجرای عمومی "ازدواج اجباری" با دو ورسیون یکی کار مولیر و دیگری نوشته محمد طاهر میرزا با نام "عروسی جناب میرزا" که قرار است در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه برود.

مودبیان به ترجمه و اجرای یکی دیگر از آثار نویسنده لهستانی؛ اسلاومیر مروژک اشاره کرد و گفت : نمایش " پلیس" از این نویسنده را اجرا خواهم کرد. این نمایشنامه داستان جذابی دارد و مروژک آن را در 1958نوشته که اولین نمایشنامه وی است. داستان یک زندان قدیمی یک شهر است . زندان بسیار بزرگ است و تنها یک زندانی دارد که او هم دوره زندانی شدنش تمام شده و باید آزاد شود.اما اگر او آزاد شود نگهبان‌ها و خیلی از آدم‌های مرتبط با این شغل بیکار می‌شوند بنابراین رئیس زندان و دیگران همه تلاش می‌کنند تا هر گونه که امکان دارد زندانی را راضی نگه دارند تا از آنجا نرود.

این مترجم و کارگردان همچنین از اجرای نمایش " نوشته بر دیوار" نوشته ژرال سیبلیراس خبر داد و گفت:این هم یک کمدی است با مضمونی امروزی که درمورد مسائل شهروندی است که نویسنده آن یکی از برجسته‌ترین نویسندگان فرانسوی است .