به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال پس از انجام بررسی‌های لازم و برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب خواننده موسیقی تیم ملی در جام جهانی، مراحل ساخت و اجرای موسیقی با محوریت احسان خواجه امیری را آغاز کرد.

تولید ترانه تیم ملی در جام جهانی کاری است با ویژگی های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه‌گیر دارد. فدراسیون فوتبال با ساخت این موسیقی و کلیپ تصویری آن، در جهت معرفی فرهنگ کشورمان، قدم موثری برمی‌دارد و سعی می‌کند تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کند.
رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در این باره اظهار کرده: پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، در مراسمی از این موسیقی رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص، انجام خواهد شد. در تلاشیم از همه استانداردها استفاده کنیم تا اثر گذاری این ترانه در ذهن مخاطبان ایرانی در سراسر جهان نقش ببندد.
ملامحمد تصریح کرد: در حقیقت قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه‌ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم‌های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.
او افزود: جزئیات فنی بیشتر کار متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت این قطعه از تمام ظرفیت‌های هنری استفاده می‌کنیم. باز هم اعلام می‌کنم که ویژگی این ترانه این است که در عین سادگی باید مقبولیت لازم را داشته باشد و به سرعت در زبان‌ها و افکار علاقمندان ایرانی نقش ببندد.
انتهای پیام/