به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی؛ به دنبال استقبال علاقمندان از کنسرت پیشین گروه کُر آوازی تهران، این گروه تصمیم به تمدید کنسرت گرفت و بر این اساس میلاد عمرانلو به همراه گروه خود قطعات آلبوم‌های "وکاپلای۱" و "وکاپلای۲" را در تالار وحدت تقدیم علاقمندان می‌کند.

در این کنسرت موسیقی فیلم‌های "دلشدگان"، "خوب، بد، زشت"، "زورو"، "گوزن‌ها"، "پدرخوانده"، "پاپیون"، "آملی"، "ابدیت و یک روز"، "سینما پاردیزو"، "صبحانه بر روی تیفانی" و تعدادی از قطعات آلبوم "وکاپلای ۱" تقدیم حاضران می‌شود و در کنار اجرای برخی از قطعات، تصاویری از فیلم‌ها نیز به نمایش در می‌آید.

وحید تاج به عنوان خواننده مه‌مان در این کنسرت حضور دارد و نازنین روستا، روشنک کی منش، شیوا سروش، پریا رباط، سمیه خواسته، سولماز جوانبخت، سمیرا محسنی، گلناز نویدان، یلدا نوری، مهدیه صفدری، غلامحسین (فرهاد) خزری، سید مهدی ابطحی، محمدرضا (کامران) اروج‌زاده، علی مسیبی، هادی آزیر، آرمین بابایان، حامد فقیهی مهرداد ناصحی و جواد مرادیون در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

گفتنی است، کنسرت گروه کُر آوازی تهران روز ۱۱ اسفندماه جاری ساعت 21/30 در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیت می‌توانند به سایت سی گذر و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

انتهای پیام/32/