حق پرست مدیر گالری سرو در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: گالری سرو از روز 7 اسفندماه با هدف نمایش دائمی زیورآلات امیرحسین دلبری آغاز به کار خواهد کرد. با توجه به این که زیورآلات امیرحسین دلبری با استقبالی خوبی روبرو می‌شود و آثارش به صورت نمایشگاه‌های متنوع در سایر گالری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، تصمیم گرفتیم که با راه‌اندازی گالری سرو زمینه دائمی آثار او را فراهم کنیم.

او افزود: البته گالری سرو تنها هدفش نمایش آثار دلبری نیست بلکه در برنامه‌ریزی که برای گالری سرو کرده‌ایم قصد داریم در مقاطع زمانی متعدد مجسمه‌های دلبری را نیز به نمایش بگذاریم و در کنار آن ایده جدیدی را به عنوان نشان سرو طراحی کرده‌ایم که در این طرح زمینه‌ای را برای نمایش آثار سایر مجسمه‌سازان را فراهم کنیم.

حق‌پرست ادامه داد: با توجه به این که این روزها برپایی نمایشگاه زیورآلات در گالری‌ها مرسوم شده و این نمایشگاه‌ها در سایر گالری‌ها به نوعی تک می‌افتند ما قصد داریم بخشی از تمرکز گالری را معطوف به برپایی نمایشگاه زیورآلات کنیم و میزبان نمایشگاه سایر هنرمندانی باشیم که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

او افزود: در نخستین نمایشگاه گالری سرو 120 اثر دلبری به نمایش گذاشته می شود که این آثار متنوع هستند و با متریال نقره و برنز ساخته شده‌اند و از 300 تا 800 هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند. به گفته حق پرست؛ گالری سرو در فضای 80 متر مکعب، فضای یک پارچه و منسجمی دارد. گالری سرو دراقدیسه، گلستان شمالی (قاسمی) کوچه سوسن پلاک 6 واحد یک واقع شده است.

انتهای پیام/320/