به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری لاله؛ در پی استقبال و تقاضای علاقه مندان برای خرید آثار هنرمندان معاصر، نگارخانه لاله با رونمایی آثاری جدید از برخی هنرمندان، در سومین نمایشگاه فروش فصلی،این رویداد را تا 26 اسفند ماه ادامه خواهد داد.

این برنامه از 25 بهمن آغاز شد و با توجه به استقبال چشمگیری که صورت گرفت، تاکنون 120 اثر هنری به فروش رسیده است.

این رویداد با هدف تقویت و ترویج فرهنگ تبادل آثار هنری و رونق اقتصاد هنر با همراهی 92 هنرمند از منتخب 7 دهه برگزار شده است و تعداد 180 اثر نقاشی،طراحی فتوآرت ارایه و در معرض نمایش قرار دارد.

همچنین در طی برگزاری چند دوره از این رویداد تاکنون علاقه مندان بسیاری با درآمدهای متوسط به مجموعه داری آثار هنری روی آورده و هربار در انتظار رویدادی دیگر هستند. هنرمندان نیز با نیت توسعه فرهنگی، آثار خود را با بهایی بسیار پایین تر از قیمت واقعی از 100 تا 600 هزار تومان ارایه نموده اند که این امر فرصتی استثنایی برای خریداران به وجود آورده و امید است این رویداد به ارتقای آگاهی عمومی از تحولات و تجربیات هنری معاصر یاری رسانده و تعامل هرچه بیشتر هنرمندان را در توسعه آفرینشهای فرهنگی و هنری در پی داشته باشد.

رضا بانگیز، محمد ابراهیم جعفری، مهدی حسینی، حسینعلی ذابحی، همایون سلیمی، مینا نوری، ثمیلا امیرابراهیمی، فرشته غازی راد، بهزاد شیشه گران، حمید پازوکی، نیلوفر قادری نژاد، آنه محمد تاتاری،اکبر نیکان پور، مرتضی اسدی، علی ندایی، معصومه مظفری، رضا خدادادی، فرح ابوالقاسم، احمد وکیلی، جمشید حقیقت شناس، سیروس آقاخانی، مجتبی تاجیک، جواد نوبهار، رضا هدایت، کیوان عسگری، رضا افسری، داریوش حسینی، محمد خلیلی، احمد منتظری رودبارکی،ابوالفضل لیره، علی رضا گلدوزیان، مرتضی زاهدی، شاهو بابایی، حسین سلطانی، امیرعلی قاسمی از جمله هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هستند.

نمایشگاه تا 26 اسفند در روزهای عادی از ساعت 10 تا 20 و جمعه ها از ساعت 16 تا 20 دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند برای بازدید و خرید آثار به نشانی، خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/320