به گزارش هنرآنلاین؛ سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی جشنواره عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که مدیران سازمان تأمین اجتماعی نیز حضور خواهند داشت از برگزیدگان جشنواره عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه با اهدای تندیس و جوایز ویژه تقدیر می‌شود.

او با اشاره به اینکه بیش 1850 اثر به این جشنواره ارسال شده بود افزود: هیئت داوران از بین این آثار، 30 اثر از 25 عکاس را برای شرکت در بخش نهایی انتخاب کردند.

او هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه ابعاد مختلف خدمات سازمان تأمین اجتماعی، تأثیر مقوله تأمین اجتماعی در زندگی روزمره بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان، استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال نقش بیمه و بهره‍مندی از توانمندی‍های عکاسان حرفه ای برای فرهنگ سازی در مقوله تأمین اجتماعی اعلام کرد.

محمدی در ادامه گفت: همزمان با برپایی مراسم اهدی جوایز و افتتاح نمایشگاه نخستین جشنواره دوسالانه تامین اجتماعی کتاب عکس این جشنواره نیز چاپ و منتشر می شود.

مجری جشنواره دوسالانه "عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه" شرکت فرهنگ فیلم تهران است که در کارنامه خود برگزاری جشنواره‍ها و نمایشگاه‍های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول، جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری، کارگاه طراحی پوستر شرکت مخابرات ایران و ... را دارد.

انتهای پیام/

320