به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، آلبوم‌هایی که در این هفته منتشر شده بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به برخی از این آثار می‌اندازیم.

آلبوم "جرم عشق" با صدای امیر عشقی

آلبوم "جرم عشق" با صدای امیر عشقی از سوی شرکت فرهنگی هنری سل‌فا روانه بازار موسیقی شد.

در این اثر موسیقایی حمید عسگری با این خواننده همکاری کرده است و حمید عسگری، فرهاد زارع، عماد طغرایی، محسن افراسیابی آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته‌اند و تنظیم قطعات توسط محسن افراسیابی، فرهاد زارع، شاهین طا‌ها و محمد مجرلو انجام شده است.همچنین ترانه‌های این اثر موسیقایی توسط زهرا کلاته، فاطمه صالحی، پروانه خزایی و مهران زنده دل سروده شده است. نام قطعات این اثر قسمت من، بی‌تفاوت، جرم عشق، بدون تو نمی‌تونم، به کی بگم، غروب آخر، قانون عشق، پشت پا و حسرت است.

در این آلبوم امید حجت (گیتار کلاسیک)، بهنام حکیم (گیتار کلاسیک)، بابک یوسفی (کلارینت)، میثم مروستی (ویولن) و محمد مجرلو (گیتار کلاسیک) و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

آلبوم "منو یادت نمی‌یاد" با صدای شاهین شهبازی

آلبوم شاهین شهبازی با عنوان "منو یادت نمی‌یاد" از سوی انتشارات مانا آهنگ منتشر شد.

در این اثر فرزاد فرزین، میلاد نایبی، فرشید وحدت آهنگسازی قطعات را بر عهده داشته اند و تنظیم قطعات به عهده فرزاد فرزین، انوشیروان تقوی، کوشان حداد، علی تهرانی، دانیال شهرتی بوده است.

همچنین اشعار این آلبوم از فرزاد فرزین، فرشید وحدت است و رضا تاجبخش (پیانو)، بابک ریاحی پور (گیتارباس)، میثم مروستی (ویولن و ویولا)، کریم قربانی (ویلن سل ) فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، دانیال شهرتی (فلوت) از اعضا و نوازندگان این اثر موسیقایی هستند.

این آلبوم شامل 10 قطعه است و نام قطعات آن منو یادت نمی‌یاد، انگار نه انگار، خداحافظ، دوست دارم، قشنگ تر از ستاره، می بخشمت، از تو بریدم، عزیز، اشتباه بود، کابوس است.

ژانر این اثر پاپ است و ضبط آن به عهده انوشیروان تقوی بوده است، همچنین میکس و مسترینگ توسط انوشیروان تقوی، امیرحسین اویسی، علی تهرانی انجام شده است.

آلبوم "باران تویی" با صدای آرمان گرشاسبی

آلبوم گروه "چارتار" با عنوان "باران تویی" با صدای آرمان گرشاسبی روانه بازار موسیقی شد.

آهنگساز این اثر موسیقایی آرش فتحی است و تنظیم قطعات توسط آیین احمدی‌فر انجام شده است. همچنین اشعار توسط احسان حائری سروده شده است.

همچنین بهزاد حسن زاده به عنوان نوازنده کمانچه در این اثر حضور داشته است. این آلبوم از سوی تصویرگستر پاسارگاد منتشر شده است و توسط دنیای هنر توزیع و پخش شده است. ژانر این اثر موسیقایی تلفیقی است و میکس و مسترینگ آن توسط آرش پاکزاد انجام شده است.

این آلبوم شامل 12 قطعه است و نام قطعات آن آشوبم، مرا به خاطرت نگه دار، هندسه، باران تویی، زن دیوانه، کلاغ، عاشقانه تنهاست، حرفی بزن، خوشا به من، شبیه یک مرداب، در حسرت ماه، قطار (چارتار) است.

پایان پیام/46