به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، محسن یگانه 12 و 13 اسفند ماه در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار دوستداران خود می‌رود.

در این کنسرت محسن یگانه قطعاتی از آلبوم "حباب" را برای مخاطبان اجرا می‌کند، همچنین یک ریمیکس شاد و قطعاتی از آلبوم‌های قدیمی این خواننده پاپ که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا خواهد شد.

همچنین در این کنسرت مانند اجراهای قبلی فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، مهران سراجیان، رامین زواری، پیام طونی، سروش اسدی، مجتبی شکاری و… با محسن یگانه به صحنه می‌روند و علی ثابت رهبری ارکستر را بر عهده دارد.

گفتنی است، "حباب" آخرین آلبوم محسن یگانه است که پیش از این آلبوم‌های "رگ خواب"، "آخه دل من"، "نفس‌های بی‌هدف" و… از این خواننده پاپ منتشر شده است.

همچنین رضا یزدانی 11 اسفند ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه به صحنه می‌رود.

این خواننده قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید خود با عنوان "ساعتا خوابن" را برای مخاطبان اجرا کند.

آلبوم "ساعتا خوابن" با صدای رضا یزدانی که به تازگی از سوی تصویرگستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی شده است توسط رضا یزدانی، میلاد عدل و بهروز پایگان آهنگسازی شده است.

همچنین تنظیم قطعات به عهده میلاد عدل، آرش زمانیان، رضا یزدانی، بهروز پایگان، محمد خرمی نژاد بوده است و اشعار از مهدی ایوبی، رضا یزدانی، هانیه ترکمان، علیرضا باران، احسان گودرزی، سروش دادخواه، هومن حسن پور، محمدعلی بهمنی، حسن علیشیری، ساعده امجدی است.

در این کنسرت قطعاتی مانند نقش اول، بی منطق، مهتاب تو فانوس، هذیون، عشق پست مدرن، هنوز دلم واسه تو تنگ می شه، یخبندونانی قطبی چشمات، قبولم نمی کندف تهران گردی، نوستالژی، تحویل سال، کسی از ما جهان آرا نمی شه، قوی سیاه، دیوونه اجرا می شود.

در این آلبوم میلاد عدل، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک،آکوستیک)، آرش زمانیان(گیتارباس)، بهروز پایگان (کیبورد،پیانو)، شهروز بردوده (کیبورد)، محمد خرمی نژاد (درامز)، کاویان رجبی (گیتار فلامینکو)، ایمان جعفری (کلارینت)، جابر اطاعتی (آکاردئون)، میثم مروستی (ویولن) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

همچنین این خوانندگان پاپ در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه رفتند که این کنسرت‌ها با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پایان پیام/46